cdcd_logo_albastru

slo

Centrul pentru Dezvoltare Comunitară Durabilă – CDCD a fost partener în cadrul cursului de formare Pop-Up Media House – curs finanţat de Comisia Europeană prin programul Tineret în Acţiune – Acţiunea 4.3. Pop-Up MediaHouse a avut ca scop formarea a 21 de lucrători de tineret din Polonia, Finlanda, Franţa, Turcia, România, Slovenia şi Italia în utilizarea instrumentelor de comunicare şi promovare – social media şi redactarea materialelor de promovare pentru evenimentele şi proiectele organizaţiilor neguvernamentale. Activitatea – cursul de formare din cadrul proiectului – a fost găzduită în Trbovlje, Slovenia, în următoarele 12 luni, cei 21 de lucrători de tineret fiind implicaţi în dezvoltarea unui set de metode şi metodologii de promovare a activităţilor ONGT-urilor, utilizând instrumentele de comunicare online în acest sens.
Viorel Bucătură – manager de programe şi proiecte CDCD

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *